Sık Sorulan Sorular

POS'um çalışmıyor

Dial-up veya ADSL POS kullanıyorsanız öncelikle POS'unuzun elektrik hattına takılı olup olmadığını kontrol etmelisiniz. Elektrik hattında bir problem yoksa telefon hatlarında sorun olup olmadığını kontol edin. Hem elektrik hem de telefon ve ADSL hattınız düzgün çalışıyorsa 0212 444 0 339 numaralı POS Destek Hattımızı arayarak 7 gün 24 saat destek alabilirsiniz.

POS'umu nasıl kullanacağımı bilmiyorum

0212 444 0 339 numaralı POS Destek Hattımızı arayarak her türlü işlemin POS'ta nasıl yapıldığıyla ilgili bilgi alabilirsiniz.

Ekstrelerim düzenli gelmiyor / elime ulaşmıyor

Adres bilgilerinizde hata olması durumunda ekstreniz zamanında elinize ulaşmayacaktır. Bu durumda öncelikle Şubenizle görüşüp adres bilgilerinizi güncelleyin. Dilerseniz Şubenize talimat vererek ekstrelerinizin her ay faks veya e-posta yoluyla size gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

Çalışma koşullarımı bilmiyorum / değiştirmek istiyorum

Çalışma koşullarınız hakkında bilgi almak veya değiştirmek için çalıştığınız Şubemizle görüşmeniz gerekmektedir.

Slip rulom kalmadı, kullanım kılavuzum yok, sticker'ım yok...

Tüm bu konular için 0212 444 0 339 numaralı POS Destek Hattımızdan materyal talebinde bulunabilirsiniz. Bunlar size ücretsiz gönderilecektir.

Görsel materyal gelmedi

Konuyla ilgili Şubemizle görüşerek işyerinizin Görsel Süsleme Ekipleri tarafından ziyaret edilmesini sağlayabilirsiniz.

Ekstremde hatalı bilgi var

Çalıştığınız Şubemizle veya 0212 444 0 339 numaralı POS Destek Hattımızla görüşerek bilgi alabilirsiniz.

Sormak istedikleriniz burada yer almıyorsa Bilgi/Öneri/Talep formumuzu kullanarak bize ulaşabilirsiniz.

İşyeri Talep Formu Bilgi/Öneri/Talep formu için tıklayın.